bloggar, fast ska ha en lite längre bloggpaus... LÄS så fattar ni!

TJA TJA!!!!!!
Nu blev det en lång bloggpaus men den får vara lite till... För det är nämligen så att jag har sett att jag har lite läsare som kollar på min blogg typ varje dag för att se om jag har skrivit något Och det är ju roligt!  Så nu vet ni jag har typ ingen blogglust (just nu) den kanske kommer tillbaka vem vet? Ja men jag tänkte brätta lite om mitt liv jus nu...
Ja nu har jag ju börjat 6:an vilket betyder att jag har kommit upp på högstadiet och även fått betyg! Det är en ganska stor förändring. Ja vad ska man mer säga jo jag och Fiona är fortfarande BFFL haha :D. Ja som jag sa jag har inte börjat blogga hehe asså ´jag kände eftersom jag har kvar läsare på bloggen så kan jag ju göra ett inlägg. Bra va? Ememeem vad ska jag mer säga... Jo imorgon blir det förändring på mitt HÅR yeey. Nu ska jag göra det ljusare hehe faste det ska ändå vara mörkt. Typ lite kompliserat menmen jag ska göra slingor. Jo men hörni medans bloggpausen var, så var jag även i TURKLAND!! Det var AWESOME! vi var i en stad som heter Bodrum den var för fin och rolig. Jag köpte bla. Ett par rayban och 2 skal till min mobil (iphone 4s), ett hello kitty skal och ett med en rosa iphone bakgrund.
Aja nu vet ni lite vad det är jag sysslar med eller ha gjort. Kram på er alla :*.

Kommentarer
Postat av: Klara

Ja vad kul att höra av dig! Jag vill att du fortsätter att blogga!!! SNÄLLA!

Svar: Det var roligt att höra! Ja jag tror att du inte är ensam om det för jag har fått 3 kommentarer innan denna och de skriver typ precise som du. det är kul och höra! Men du jag ska göra mitt bästa!
None None

2012-10-05 @ 15:34:43
Postat av: Lina

Ja du det var en lång bloggpaus, och längre blir den... NEJ jag vill inte det. Blogga mer. Snälla bästa du!

Svar: Nej ni är bara för söta alla ni du med! Jag vill blogga men ändå inte om du förstår. Jag fick en annan kommentar av en tjej där jag skrev att det kanske blir ett inlägg typ varje vecka eller något! :D För nu har jag mycke i skolan att tänka på men jag ska göra mitt bästa!
None None

2012-10-05 @ 15:36:12
Postat av: Rebecka

Hej den bästa! Jag älskar din blogg och vill att du fortsätter att blogga. Snälla! Kram kram kram bästa du!

Svar: Naaw vad gullig du är Rebecka! Ja somsagt vi får se när bloggen sätter igång igen det kanske blir typ ett inlägg varje vecka osv osv! Kram på dig med.
None None

2012-10-05 @ 15:37:54

Här kan du kommentera!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Epost?(publiceras ej)

Hemsida/blogg:

Nu kan du skriva!

Trackback

Om

Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

RSS 2.0